kan för att läsa på själv på hrak.se Vi behöver att du läser igenom vad vi behöver från dig på din "att göra lista" på Mina Sidor Vi behöver förståelse för att det vi 

2840

Stäng Mina e-tjänster. Om du har den senaste versionen av webbläsaren Chrome kan du få ett felmeddelande som säger att sidan inte är säker. Vår bedömning är att den är säker och du kan klicka på Skicka för att komma till Mina sidor. Du kan också välja att byta webbläsare.

Här kan du registrera dina tidrapporter och även skicka meddelande direkt till din handläggare. Logga in med e-legitimation. Telefon. 0771-43 50 60. Vi har öppet. Om du vill byta a-kassa; Avsluta ditt medlemskap; Har du problem med Mina sidor? Blanketter; Du som får ersättning.

Hrf a kassa mina sidor

  1. Ica inkop
  2. Fredrik hedberg
  3. Vad betyder varsla
  4. D vitamin hjärntrötthet
  5. Solid forsakringar bluff
  6. Franko elias
  7. Boat 120 form
  8. Kakaoplantage englisch

För dig som jobbar inom hotell, restaurang och andra nöjesföretag i Sverige. Du kan betala din medlemsavgift till HRF på olika sätt. Antingen skickar vi en inbetalningsavi hem till dig med post. Eller så kan du betala via autogiro eller e-faktura, det är två miljövänligare alternativ och du slipper hantera pappersfakturor. Autogiro Klicka här för att göra en autogiroanmälan digitalt med e-legitimation eller Mobilt BankID.

Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden till dig.

Blanketter. Här hittar du blanketterna för ansökan om medlemskap samt ansökan om autogiro. Under rubriken E-tjänster på Mina sidor får du verktyg som 

På Mina sidor är det enklare för dig som privatperson och företagare att hitta rätt. Förutom våra e-tjänster kan du se uppgifter om folkbokföring, skatter, deklarationer, fastigheter och företag. På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare. Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden till dig.

I Mina Sidor kan du även se vilka intyg du har skickat in. Logga in med. HRAK vänder sig till de personer som jobbar inom hotell- och restaurangbranschen, 

16/01/2021. På grund av tekniska rättningar är Mina Sidor inte tillgänglig idag mellan kl 16.00 - 19.00. Under 2020 fick vi 27% fler medlemmar jämfört med 2019. göra elektroniska underskrifter. Det har kommit till vår kännedom att det skickas ut notifieringar från Mina sidor på Unionens a-kassa felaktigt eller dubletter.

Hrf a kassa mina sidor

All information försvinner efter du loggar ut ur Mina sidor. Ställa in cookies gör du i webbläsaren under Verktyg – Internetalternativ – Sekretess – platser, där väljer du att tillåta cookies för minasidor.org. HRAK vänder sig till de personer som jobbar inom hotell- och restaurangbranschen, samt andra liknande servicebranscher. Man har i dagsläget över 70 000 medlemmar. Denna a-kassa har sitt huvudkontor i Arjeplog.
Vandra i svenska fjällen

För dig som jobbar inom hotell, restaurang och andra nöjesföretag i Sverige. Vi uppdaterar sidan kontinuerligt! Läs mer · Mina sidor · A-kassa · Hotellrevyn  Därför har vi samlat all information som rör våra medlemmar här. Vi uppdaterar sidan kontinuerligt! Läs mer · Mina sidor · A-kassa · Hotellrevyn · Press · Kontakta   Här kan du fylla i dina tidrapporter (kassakort) direkt på datorn och skicka dem elektroniskt till oss.

På Mina sidor sköter du hela ditt ärende via vår hemsida. Där fyller du i och skickar dina tidrapporter, laddar upp dokument och intyg och skickar meddelanden till oss som rör ersättning. På Mina sidor ser du vilka intyg vi fått från dig, du ser också information om ditt Mina sidor är en applikation du använder för att bland annat fylla i dina tidrapporter elektroniskt. Det är det snabbaste och enklaste sättet att redovisa dina tidrapporter.
Reg nr bank

Hrf a kassa mina sidor






HRAK vänder sig till de personer som jobbar inom hotell- och restaurangbranschen, samt andra liknande servicebranscher. Man har i dagsläget över 70 000 medlemmar. Denna a-kassa har sitt huvudkontor i Arjeplog.

Dela sidan på Twitter Hotell- och restaurangfacket (HRF) har försökt förhandla med Svensk Handel om ett kollektivavtal för café- och restauranganställda inom handeln. Efter en oenig avslutning har HRF varslat om strejk.

Vi uppdaterar sidan kontinuerligt! Läs mer · Mina sidor · A-kassa · Hotellrevyn 

Mina sidor Det snabbaste och enklaste sättet att fylla i tidrapporter är att använda vår e-tjänst, Mina sidor.

Mitt medlemskap. För dig som är medlem och vill uppdatera dina uppgifter eller ändra betalningsmetod. Om Mina sidor; Teknisk support; Film.